Sunny days wouldn't be special if it wasn't for rain, joy wouldn't feel so good if it wasn't for pain

 
Tjoho! Idag skulle vi ha gått till öppna förskolan men eftersom att vi fortfarande är sjuka så stanna vi hemma. Tråkigt men vad ska man göra.. måste ju försöka bli friska nån gång!
 
Zackarias sover nu, skulle också vilja sova haha men jag sitter här och kollar på nå skit på tv istället.
Om en stund kommer Zackarias pappa och ska vara med honom i några timmar, så då får jag lite egentid iallafall. Vad ska man göra då? Finns inte så mycket att göra i den här staden, speciellt inte på vardagarna eftersom att alla andra jobbar eller pluggar. Och vädret är återigen sämst, är väl inte så extremt chockad över det.
Så jag ska väl rensa lite i datorn och på spotify och vika all tvätt från igår.. - kuuuuuuuuuul. Fan va segt! 
 
Imorgon ska jag och Zackarias åka hem till mina föräldrar och sova där :) mys! Ska börja små förbereda inför kalaset som är på lördag - bustrollet fyller 1år!! SJUKT va fort tiden går. Snart är han 15 och vill ha moppe.
Det känns som att det var igår som man åkte upp till Ackis när allting började med fl.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anette

Krya på er i helgen !! Grattis till buskillen som ska fylla 1år ;)Ditt långa inlägg angående det som händer ute i världen, tänkvärt!/Anette

2015-11-19 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0