Run the world

Tjoho! Nu är jag och Zackarias hemma hos mina föräldrar, skönt! Man känner att ju längre norrut man kommer desto kallare blir det haha ussssch
 
Mamma håller på att baka massa fika till imorgon, gött! Zackarias sitter och leker och jag sitter här och fjantar mig.
Hundarna är runt Zackarias hela tiden och ska pussa på honom hela tiden. Zackarias ser så skeptisk ut ibland när dom kommer, precis som katten gör när Zackarias kommer i närheten. Så jävla roliga hahaha!
 
Igår låg jag och tänkte lite och helt plötsligt slog det mig - om man kanske skulle ta och försöka erövra världen och styra den. Jag tror faktiskt att jag skulle vara jävligt bra på det.
Om jag skulle styra världen, vad är det första jag ska göra tycker ni?
 
Nu måste man börja göra middagen, blir tacos - gött som fan!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0