En väldigt intressant dag

Eftersom att mitt liv är så intressant så tänkte jag att jag skriver ett till inlägg, kul va? ;)
 
Zackarias kom hem för en liten stund sen, har saknat lilla bustrollet men han måste ju vara med sin pappa också :) Han sover förtillfället, tråkigt haha. Men men, jag passar på att dricka lite kaffe undertiden.
 
Idag har det som sagts tvättats, städats och bäddats. Bakas ska det göras också så vi har nå frukostbröd imorgon. Mums!
 
Zackarias fyller ju 1år på lördag så jag måste klura lite mer på vad för fika man ska bjuda på - har ni några förslag?
 
Jag vet att ingen kommer att svara men jag har inget mer att skriva om min fett intressanta och händelserika dag så jag frågar ändå - vad har ni gjort idag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0