Det är så skönt att göra ingenting och sen vila efteråt

Zackarias åkte precis med sin pappa och ska vara med honom i några timmar så det blir rätt lugnt här haha. Så va ska man göra? - tvätta och städa.. härligt. Det här med att bara slappa hur man vill kan man ju glömma, finns alltid något att göra. Vädret är ju inte sådär jätteroligt heller så att gå ut gör man väl inte mer än nödvändigt.
 
Jag och Zackarias har varit sjuka i ca två veckor nu och fyfaaaan säger jag bara, ska man bli frisk nån gång i år eller? HATAR hösten. Usch. Kallt, regn, mörkt och äckligt, fy. Hösten borde avgå!
 
Men men.. nu sitter jag här och tycker synd om mig själv och kollar på nyhetsmorgon, verkligen uppmuntrande. Den ena nyheten är sorgligare än den andra, eller så är det så att det dom pratar om är super boring. Vilket som så blir man ändå knäpp i huvudet.
Kanske ska bojkotta nyheterna? Fast då hänger man ju inte med alls så då blir man knäpp i huvudet pga det istället.
Men å andra sidan, nu visar dom Roy Fares och hur bäst är inte han? Älskar hans program. Muuuums
 
Önskar att man kunde sitta framför tv:n och datorn hela dagen men nä tyvärr - finns ju som sagt annat att göra.
 
Tjarååå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0